tisdag 15 juni 2010

En förkyld uppdatering

Jag tänkte passa på att uppdatera lite mer medan mamma sitter och stresspratar detaljer och försöker att undanhålla mig alla överraskningar.
Det är lite som att fylla år, att ha en alldeles för intensiv tentaperiod och julafton samtidigt att gifta sig. Mitt bästa tips till er alla just nu är, låt bli - tills ni är gamla och rika och inte behöver oroa er över praktiska saker alls. Beh.

Både vänner och familj har varit så himla fina hela vägen. Alla stöttar och hjälper till så mycket det bara går för att allt ska bli precis som ja.. eerrhm, vi vill ha det. Det är faktiskt 10% hans bröllop också!

Träffen med prästen gick helt fantastiskt bra. Hon är en väldigt avspänd och rak person som jag känner starkt förtroende för. Vi gick igenom alla små ändringar vi ville göra och det var inga problem alls så länge vi hade en motivering. På hennes inrådan ska vi inte ha något genrep utan vi testade att dra igenom löftena och allt sånt, och det kändes så _sjukt_ bra.

Vi fick en mycket bra deal på maten så i förra veckan kunde jag klicka hem ett stort paket äkta löshår, på lördag ska jag dejta Billie för att sätta i det. Det känns sjukt bra, jag kommer att få mitt drömhår till och med!

Den här veckan ska vi köpa de sista sakerna, göra ändringarna på klänningen så att den sitter perfekt, göra de sista trycksakerna och fixa alla andra tusen miljoner små detaljer som ska ordnas. Mamma är helt urstressad och jag är dödsförkyld och det är nog lika bra för det hindrar mig från att må speciellt dåligt över stressen :P


Nåja. Jag ska återvända till kaoset.
Kärlek!

1 kommentar:

  1. Gud så härligt =) jag ska läsa lite mer i bloggen hitta hit och snabbt tänkte säga att hoppas allt går bra =) kram

    SvaraRadera