onsdag 16 juni 2010

Mindre än 2 veckor kvar! Vi behöver mailsvar!

Stressen är total och alla är nervösa omvartannat. Mitt i allt sitter jag och försöker ta det lugnt, och oftast känns det som om jag är den som håller huvudet mest kallt just nu ;)

Här kommer en liten uppdatering i form av info som jag hoppas att alla gäster kommer att ta del av:

Vi blir många glada människor på bröllopet!
Vi behöver veta ett par saker för att samordningen ska flyta på bra.

Finns det någon som vill ha vegetarisk mat?


Är det någon som behöver hjälp med övernattningsplats?

Från när till när?

Är det någon som behöver transport från övernattningsplatsen eller pendeltåget till kyrkan?

Transport från kyrkan till festlokalen löser vi på plats, det finns flera bilar med lediga platser.

Efter festen kan man om man så önskar sova i lokalen, då bör man ta med sig liggunderlag och sovsäck. Meddela Sanne ni som ska övernatta i lokalen.

Pendeltågsstation Rosersberg ligger några minuters gång bort. Sista tåget går 01.38 och första morgontåget går 06.10. Däremellan finns möjligheter till biltransport till Upplands Väsby och nattbussarna.

Är det någon som vill hålla tal? Vi beklagar att det blev fel mailadress för att anmäla detta i inbjudan.

Till buffén bjuds det på dryck och sedan öppnar baren med YTTERST humana priser. Ladda med guldtior och tjugor! ;)



Skicka svaren till sanne_c@telia.com!
Svara inte i kommentarer här nedan!

Hör av er nu så att vi vet hur vi ska göra med alla de här smådetaljerna. Hehehe.
Kärlek!

7 kommentarer:

  1. "Upplagd av Jill kl. 03.13"

    Du ska SOVA så dags när du snart ska gifta dig. Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Allt jag vet än så länge är att jag gärna vill ha veg-mat. Det är inte min starka sida att planera :) Kram Erika

    SvaraRadera
  3. Håhåhå! Ni får räkna med en till vegetarian här, fast jag lär troligen tugga på allt som ser gott ut... :P Kommer dra mig hemåt snarare än att sova över, det är en låååång dag :) Sen är det väl vad jag förstår ett rätt humant promenadavstånd mellan kyrkan och festlokalen?

    SvaraRadera
  4. Mina: Äsch då :3
    Behöver veta om ni behöver nåt av det vi frågar om, om ni tnäker sova i lokalen etc ^^

    Erika: Vi behöver veta om du behöver nån hjälp med nåt, annars räknar vi bort det. Ska du sova i lokalen måste du säga till :)
    Veg, check.

    Elin: Det är det inte, neb däremot så fixar vi slussning med bilar som sagt.
    and again, vet, check :)

    SvaraRadera
  5. eh..detaljerad vägbeskrivning om hur man tar sig till kyrkan åt skåningar utan lokalsinne? :$

    SvaraRadera
  6. Alla frågor, behov och funderingar mailas till sanne_c@telia.com!

    :)

    SvaraRadera
  7. Jag är så nyfiken på hur allt gått???

    SvaraRadera