tisdag 25 maj 2010

Bröllopsnaglar!




Min vän Sara är utbildad nagel.. vad heter det? Nagelfixare? Haha, jag tror det kallas nagelterapeut eller något sånt? Hon ska i alla fall göra mina naglar till bröllopet och jag hade tänk ha helt vanlig fransk manikyr med förlängningar bara, det brukar jag ha ibland annars och jag tycker det är fint när naglarna är ganska naturella.

Men sen hittade jag en så läcker grej, som jag har funderat på ett tag om jag kanske ska be henne göra istället. Vad tycker ni?




VS





Jag gillar den svarta kanten, det var en läcker touch som matchar färgtema och dekorationerna så bra!
Dessutom är det något mer .. hm.. annorlunda ;)


Vad tror ni?
Kärlek!

8 kommentarer:

  1. nummer två!! ;P
    fast jag är såklart inte helt opartisk i frågan -host- ;D
    men jag vägrar göra dom sådär breda och spadiga ;)

    SvaraRadera
  2. Hmm.. Jag röstar för ettan eller tvåan fast med randen längst ut istället. Tycker det påminner för mycket om sorg-ränder sådär. ;)

    SvaraRadera
  3. Tänkte just kommentera på kantigheten, men sara sa det bra. ^^
    Men det svart-vita ser sjukt läckert och stilrent ut. <3

    SvaraRadera
  4. My opinion is it's your wedding, if you like them do it! They match the dress and the jewelry too, and why not have something special for your wedding day? ^-^ Cuddles

    SvaraRadera
  5. Jag tror det blir skitfint med den svarta randen, stilrent men ändå nånting extra, liksom! Ni kanske kan baka in en diskret liten lila blomma på ringfingernageln eller nåt...?

    SvaraRadera
  6. Jag gillar det! Det ser mer du ut än vanlig fransk manikyr <3

    SvaraRadera
  7. Jag tror jag har bestämt mig för en snyggare variant av den med svarta detaljer :D
    Jag litar på att vi fixar nåt bra, Kottelove.

    SvaraRadera
  8. Det var rätt snyggt, men säger som Sara att det inte är snyggt med så kantiga naglar :) Ser ut som man gjort förlängningen och sen glömt fila dem :P

    Annars tycker jag det är extremt snyggt att ha t.ex. tipparna helt lila och sen t.ex. ha en glitterrand mellan det lila och det naturliga :)

    SvaraRadera