måndag 24 maj 2010

Something borrowed - Something blue..

Min spelkompis Silky var supersöt och skickade mig ett paket från england härom .. ja härom månaden är det väl nu, jag är så sjukt seg på att uppdatera här och jag kommer att ångra det efter bröllopet när jag inte har en speciellt detaljerad beskrivning av resan hit..

Men ni får stå ut, och jag med. För jag är en lat bloggare och har alltid varit!
I alla fall så fick jag ett himla sött paket innehållandes something blue, det enda som fattades.

Old!
Erhm... Räknas jag själv..?
Jag hade något som jag tänkte var gamalt, men.. hm. Hjärnsläpp!


New!

+


Borrowed! By Bex


Blue!



Förutom att jag inte minns vad jag tänkte var gamalt så är det finfint med den biten i alla fall!
Så.. Problem just nu då:

Hår - Har ingen aning om hur jag ska klämma ni att köpa löshåret i budgeten.. Suck.
Kostymen - Ska betalas och hämtas .. snart
Musik - På g.. Ish
Klänningen - Jävla ebaysäljare att inte svara. Men de har lovat och jag spam mailar dem nu..
Maten - Planeras efter vi vet hur många som kommer..
Hotellnatten efter bröllopet - kommer inte att existera, som det ser ut nu blir det hem till lägenheten direkt efter. Om jag inte lyckas trolla med knäna på något sätt..

.. Och sen.. Tusen andra saker. Gaah!

För övrigt har jag bokat ett möte med prästen Lena, klockan 3 nästa lördag. Då ska vi gå igenom alla detaljerna. Hindersprövningen är beställd och klar, lokalen besökt och dekorationerna planerade. Vi har gjort ett preliminärt schema för själva vigseln, och fixat utrustning för att kunna spela musik utomhus.
Det är mycket som flyter också!

Nu ska jag bara få ordning på vilka som ska spela eftersom Ylva som varit den som hållt ihop det där lite kanske fått en cool skolgrej att göra i Kanada under hela juni..
Hmmm det löser sig nog!



Varför avslutas alla mina inlägg med "det löser sig nog" eller liknande?
Intressant, intressant.

Nu ska jag stänga av hjärnan.
Silks paket var fortfarande väldigt sött och gjorde mig så glad. Fokusera på bra saker, bridezilla.

Love!

4 kommentarer:

  1. Klart att det löser sig, det gör det alltid på ett eller annat sätt :)

    SvaraRadera
  2. Love love love. *happy you are happy* Reading your blog with google translate is.... interesting....

    SvaraRadera
  3. OMG, klänningen är ju TO DIE FOR!!! Det är ungefär så jag har föreställt mig att min klänning ska se ut den dagen jag gifter mig, du har god smak med andra ord ;)

    SvaraRadera
  4. Vad fick du av silky? *trög katt*
    Fiiiiin klänning :D

    SvaraRadera