onsdag 12 maj 2010

Orrgården!

Här kommer en megauppdatering! Igår var jag och mamma och tittade på festlokalen. Vi blev starkt positivt överraskade, den var så mycket större innuti än på utsidan!

Här är planlösningen, proportionerna stämmer kanske inte så bra eftersom den bara är ihopslängd i Photoshop..


Och det var fräsch som sjutton också, med stengolv i stora entren och både golv och väggar i övrigt i trä. Här kommer lite bilder!



Det finns ett litet rum som binder ihop kök och hall på ena sidan, där man kan stoppa sovande barn, folks packning etc. Det har en öppen spis som är supermysig!



Till sist köket, som är stort, har allt som behövs i fråga om dukning och tillredning och är allmänt.. perfekt:




En månad kvar. Idag köpte jag ett stort kartongark för att kunna börja med bordsplaceringen ordentligt.. Errrh det ska bli.. spännande. Phew.


Kärlek!

5 kommentarer:

  1. Oooh, det ser ju kanonbra ut! :D

    SvaraRadera
  2. Ooooh! Äntligen en uppdatering! ;D Ser superfint ut det dära. Ni kommer nog få det supermysigt! Lovely!! :D

    SvaraRadera
  3. Haha ja det har varit lite mycket annat på g sista tiden så mina uppdateringar är.. sporadiska.. Och då är jag generös mot mig själv :3

    SvaraRadera
  4. Najs!
    Och du får hojta om ni behöver en extra hand med dekor och sånt där sista-minuten-pill :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Jag ska ha min 40-års fest I samma local I December. Har du koll på hur många personer det finns porslin för?

    Lycka till med bröllopet! :)
    mvh
    Monica

    SvaraRadera