tisdag 16 februari 2010

En till make up

Jag har helt glömt att länka till Sannas jättebraiga inlägg om maken vi testade i förra veckan. Vi hade en helt underbar eftermiddag, även om jag var lite väck på grund av mina trasiga sovtider som jag försöker ställa tillrätta.

Vi närmar oss verkligen ett slutresultat nu, lagom hårt, lagom varmt och allt sånt.



Här kan ni läsa allt om produkterna och se fler bilder. Observera läpparna, jag älskar Blankety-stiftet från MAC!
Sanna är verkligen duktig både på produkter och på att lyssna in vad man vill ha, hon borde lätt få jobb som makeup artist vilken dag som helst.

Jag vill testa en som går nästan helt i lila innan jag bestämmer mig, och Sanna upprepar ofta för mig att vi ska testa på tills jag är 100% nöjd så.. ja.. Det blir nog ett par rundor till innan slutresultatet är helt färdigt.

Nu ska jag sova några timmar, imorgon är det dreads hela eftermiddagen som gäller om jag ska börja bli klar med min senaste beställning.


Kärlek!

4 kommentarer:

  1. Oj, antingen är jag trött eller så är det du som skriver dåligt! ;)

    "...jättebraiga inlägg om maken vi testade i förra veckan"

    Jag tänkte: Men vadå make? Du har ju redan en blivande make! =) ;)

    Näe, det är nog bara jag som är trött! Superfin sminkning! Sanna vet verkligen vad hon gör! =)

    SvaraRadera
  2. Fiin sminkning :D Love <3 Du är så fiiin :D <3

    SvaraRadera
  3. Superfint! Jag tror det kommer bli superbra i slutändan. :D Och jag håller med om läpparna. Blir lite sugen själv. ;D

    SvaraRadera
  4. "Dina ögon är som sjögräset i vattnet" haha :)

    SvaraRadera