torsdag 4 februari 2010

Att skriva ut inbjudningskort

Efter många (!) om och men, en nyköpt skrivare, ett byte av sagda nyinköpta skrivare efter att den började spotta skumgummi på mig.. (!) samt många timmars bråkande med installationer och avinstallationer så lyckades jag tillslut.
Jag har varit arg, förtvivlad och ledsen men inte i närheten av att ge upp. Det är jag för envis för. När det var som värst kom K och kramade om mig och påminde mig om varför vi ska gifta oss. Han var allmänt jätteromantisk och fin, så sen kändes det bättre.

Tadaaaaa!

Fortfarande på vanligt testpapper men jag fick i alla fall ordning på det!
Imorgon ska jag jaga kuvert.. Vi har hittat den perfekta färgen på bokhandeln här i centrum men de hade bara ett tiotal hemma. De beställde fler åt mig och ringde efter en vecka för att tala om att leverantören har slut på den färgen.. Gnnnnh! Samma leverantör till alla större bok- och pappershandlar så jag måste in till små affärer inne i stan och leta. Önska mig lycka till.

Jag vann i alla fall över skrivaren tillslut. Hah!


7 kommentarer:

  1. Yay! Go Jill! Hoppas att leverantoren fixar fram pappren, eller att ni kan hitta sa manga ni behover i en annan pappershandel!

    SvaraRadera
  2. Åh superfint! =D Håller tummarna för att det löser sig med kuverten och dumma skrivare och sånt! =)

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort vart det! Hoppas du får tag på perfekta kuvert också :)

    SvaraRadera
  4. Mags: Tack! Efter 6 affärer hittade jag äntligen en liten pysselhåla i Hässelby som hade 50 stycken kvar i rätt färg, woho!

    Karin och linnea: Tack :) Skrivaren är helt tämjd nu, och heja småaffärer!

    SvaraRadera
  5. Yey, tur att du är envis! =D Kortet ser jättefint ut, längtar tills det dimper ner ett i brevlådan!

    SvaraRadera