fredag 5 februari 2010

Ett snabbt inlägg om smycken

Jag såg ett halsband på Guldfund igår som jag blev lite småkär i.
Jag har beslutat att det måste bli något i stil med det från Art of Adornment, men just den modellen är för bylsig, jag vill ha något lite enklare som fortfarande har samma form och känsla.
Därför gillade jag det här. Men jag tror det blir en aning för litet. Snabb mobilbild:



Det ska ligga över nyckelbenen och hänga ned en bit, jag drog ned tröjan till ungefär där övre kanten på klänningen borde hamna.
Ja, vad säger ni?

För eller emot?

5 kommentarer:

  1. Håller med dig, något liiite större vore snyggare.

    Du har inte funderat på att göra halsbandet själv eller be någon pysslig kompis göra det? :)

    SvaraRadera
  2. Mhmm!

    Njeeä jag vill inte att det ska kännas hemmagjort :/

    SvaraRadera
  3. Nu är du lite pessimistisk tycker jag, det är inte så komplicerat att göra ett halsband som känns exlusivt om man bara har lite erfarenhet. :)

    SvaraRadera
  4. Du är ju en såndär pysselnörd, Pleu :)
    Det är inte jaaaag, inte runt smycken iaf..

    SvaraRadera
  5. Then ask a friend hun!
    TossigaTrollis på bilddagboken är duktig på smycken, och hon ställer säkert gärna upp. :)

    SvaraRadera