torsdag 3 december 2009

Dekorationer

Jag är ganska nedstämd i bröllopsplanerna just nu eftersom vi inte lyckas hitta ett ställe att vara på. Diskussionerna och jakten pågår för fullt, men om någon av er som känner mig har en idé om en plats som är vacker och tillgänglig, och som inte kostar 20 papp att låna i några timmar, så - Shoot.

Häromveckan var jag och K på (sjukt god) middag hos en av mina fina tärnor, och jag spanade för hundrade gången in deras grymt tuffa lyktor. Hennes sambo har samlat på sig en hel kista full med såna där stora, indiskt inspirerade ljushållare och lyktor i olika storlekar och utformningar, säkert ett 20tal minst. Jag frågade om de skulle kunna tänka sig att låna ut dem till dekoration till bröllopet och det var inga problem alls! Wheee, nu behöver jag bara skaffa tusen miljoner blommor, en massa svart och vit spets och snart är saken biff.

Ja, så snart vi har någonstans att hänga sagda dekorationer, that is. Haha, jag är inte bitter, nej nej. Här är i alla fall en bild på ett av underverken!


Den är stor, runt 40-50 cm hög, och jag älskar den. Det kommer att bli jättefint.

Nu ska jag återvända till post-plugg-slappande, minsann.
Ha en bra kväll allihopa!


Kärlek.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint! Kommer bli underbart ju ^^

    Och jag önskar att jag hade nån ultimat lösning på ställe att vara på :(

    SvaraRadera
  2. Det löser sig nog ska du se, älsklingen! <3

    SvaraRadera