tisdag 1 december 2009

Hoppsan!

Nu har jag slöat till mig, trots att jag haft saker att skriva om har jag inte tagit mig tid på jättelänge. Med lite familjetrassel, julstök och skolan är det tight att hitta tid ibland. Här kommer i alla fall ett inlägg med saker jag önskar mig till efter jul (i min familj bojkottar vi julklappar förutom till barnen) när mellandagsreorna drar igång och man känner sig rik. Vi får väl se hur mycket av det jag skaffar i slutändan dock.




1. Thinkgeek.com har fortfarande mina drömars tröja.. Frakt + tull är dock utan like så fram till den dag jag blir rik (dvs, inte innan bröllopet, men man ska ju drömma..) kommer jag inte att ha råd.

2. Jag har fortfarande inte skaffat en Lenoretröja med min favoritfras, Hug me or I shall destroy you". Finns i småaffärer i Sthlm och på en del sidor på nätet. Måste fixas!

3. Howcool.com har många fina tröjor och denna är klockren. Jag gillar att dissa folk med freudianska klämkäckheter.

4. Good news everyone! Once im rich enough to buy the Pwnie-shirt, I can buy this too! Futurama är ytterligare en av nördigheterna som bor i mitt hjärta. Oja.

5. Mitt hår ska bli fint och långt till bröllopet. Haxxa Redken snart är ett MÅSTE. Ett paket med alltihop på en gång får det nog bli, lika bra ju.

6. MAC-borstar. Har främst spanat in mig på 293, 213 och 217. Fast egentligen är jag nog lite förvirrad och kommer att be Sanna om hjälp när jag väl ska införskaffa.

7. Massor av småsaker från Urban Decay och MAD. Framförallt skuggorna Uzi, Stalker och S&M från Urban Decay måste få bo hemma hos mig snart.

8. Howcool.com har halsband med Alice-tema. Jag dog lite när jag hittade dem och jag bara MÅSTE ha en med hattmakaren! Alice i mitt hjärta.

9. För 45 kr får man ett stycke läppbalsam vars ask är utan dess like. Jag kallas inte Jilly Vanilly helt utan orsak. Aheum.

Sådär ja. Nu har jag deltagit i julhysterin även här.


Förresten måste jag skryta om att jag kramades med Mikael Wiehe igår, det är inte lite häftigt. Vi var på Artister Mot Nazisters stipendieutdelning nämligen, tufft va? Jag älskar hans musik och är uppväxt med den i modersmjölken. Det händer saker i mitt liv!

Tvätten, förrådet och lådhögen som står över mitt julpynt (uff!) väntar snällt. Im off!



Kärlek!

3 kommentarer:

  1. #213 är aningen fluffigare än #239 och fungerar i princip likadant men ger ett lite skirare resultat, jag tycker du borde satsa på en #226 istället om Åhléns har kvar några (dom tog in en extra jättebeställning på dom sist dom släpptes), du vet den där som du tyckte kändes som att den passade så bra i globlinjen =) Eller en #219, den är jättebra för precisa skuggningar!

    SvaraRadera
  2. Åh, Lenoretröjan har jag, den är underbar :D

    SvaraRadera
  3. Purity:
    Jag tänkte på den där som jag blev kär i, #226 tydligen :D Vi får gå en runda nån dag när jag har möjlighet? :)

    Svartlava: Geeeee mig! ;)

    SvaraRadera