torsdag 19 november 2009

Åh, Smycken..

Jag hittade en sida med så sjukligt underbara smycken, som går helt i min smyggotiska smak: här är den! Jag blev väldigt förälskad i några av smyckena, de här hårkammarna till exempel.
Steampunk på ett diskret sätt som inte offendar någon, men som fortfarande är grymt coolt. Jag är kääääär i dem. De säljer också halsbandet som jag har med i mitt kollage.
Jag vet inte om jag tycker att det varken passar till klänningen, eller om jag skulle vara bekväm med någon form av choker, har ju så svårt för sånna. Men det känns skönt att veta att den finns där om jag skulle komma fram till det!



Jag tror att jag vill ha något lite mer classy till den stora dagen, men det är fint med alternativ.

Kärlek!

6 kommentarer:

  1. Åååh, halsbandet skulle bara vara så snyggt på din långa, slanka hals...

    SvaraRadera
  2. Dom hade jättefina smycken, älskar Alice underlandetkammarna.

    SvaraRadera
  3. Purity: Awh tack! Visst är det stört läckert? Hmm.. jag får kanske fundera på saken en stund. Det SKULLE vara grymt fint till klänningen..

    Men är jag blind, Sara? Jag ser bara halsband och örhängen med Alicetema! :(

    SvaraRadera
  4. Det verkar vara populärt bland smycken där på Etzy.

    SvaraRadera
  5. alltså, inte för att vara dum med nån menjag tycker det där halsbandet ser sjukt fjantigt ut:P för litet och ser malplacerat ut på halsen^^ (är ju jättelitet med, så man mste nog ha ingen-hals för att det ska se bra ut, tycka jag iaf. arh, får försöka hitta nått förslag nu istället bara för att klaga:P

    SvaraRadera
  6. Söt-Nath!
    Dina förslag var ju helt guld :*

    Jag tycker att tanken på halsbandet är fin, men håller med om att det blir lite antiklimax så som det är utformat nu.. Det skulle varit mer runt om liksom. Nåja, jag hittar nog nåt tillslut!

    SvaraRadera