tisdag 17 november 2009

Tävling!

Jag blev tipsad om en tävling som hålls av Love and Be Proud, en tjej som gör unika hårsmycken för hand och säljer dom till väldigt humana priser! Dessutom så har hon ton av bilder på inspirerande håruppsättningar, precis vad jag behöver. Sånt gillar jag och det skall uppmuntras och följas av mig i alla fall :)


Skulle jag dessutom råka vinna något sött klagar jag inte ;)
Det här är första gången jag stöter på en sånhär tävling så jag hoppas att jag gör rätt nu, annars kommer säkert blogg-gudinnan Purity och visar mig rätt.


Kärlek på er!

3 kommentarer:

  1. Du gjorde helt rätt! ;-)Välkommen åter!!

    SvaraRadera
  2. Alltså åh, det är så mysigt att följa din blogg! Jag älskar verkligen bröllop, haha. (Det hände något där någonstans och jag blev sådär konstigt löjligt romantisk och började längta efter Svenssonliv med en man jag älskar mest i hela världen och ungar...). Och eftersom det är några år kvar tills det blir min tur är det så kul att få följa bröllopsplanerna såhär pass nära. Och jag är så glad för er skull. Och åh vad jag känner mig blödig nu.

    SvaraRadera