måndag 2 november 2009

Presenter..

Jag kom på att jag nog redan nu skall börja sprida ut att vi inte kommer att vilja ha några presenter. Istället kommer det att kosta en liten summa att komma och fira med oss, för vi behöver all hjälp vi kan få med att få ihop pengarna.



På så vis slipper ni gäster springa runt och leta efter bra presenter, fundera över om ni kan hitta nåt som som blir bra, och vi slipper oroa oss för att någon ska ge och något som inte alls passar in hemma hos oss eller liknande. Moster Agdas målning av bodens fästning slipper jag mer än gärna denna dag.
Jag hoppas att alla kan försöka respektera det här. Självklart kommer vi att bli glada om någon vill ge oss något ändå, men gladast blir vi om ni lägger de pengarna på att hjälpa oss få ihop det ekonomiskt istället.



Om nån vecka ska vi åka ut och titta på Skokloster. Vi ska höra oss för lite om pengar, planering osv. Förhoppningsvis är hyran överkomlig, K blir kär i platsen och allt klaffar. När vi har gjort det ska vi försöka börja titta på ett datum så att vi kan börja planera lite mer verklighetsförankrat!

På tal om det ska jag hetsa mamma att börja jaga min präst. Han är en väldigt härlig och speciell person efter vad jag fått berättat, jag minns inte så mycket själv för sist jag träffade honom hängde jag halvnaken över en dopfunt. Det ska bli kul att se om han vill ställa upp!


Nu återvänder jag till mitt te. Kärlek på er.

2 kommentarer:

  1. Vilken bra inställning, jag hoppas verkligen inte att det är någon som kommer komma med protester! Du kommer ju få din bröllopssminkning av mig i present iaf, hör av dig om när du vill börja klura och provsminka och så =)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att höra :D Det är en underbar present, finis.
    Skulle inte vi leka snart och testa lite på skoj? :)

    SvaraRadera