lördag 23 januari 2010

Inbjudningskort!

Vi har varit och köpt papper och kuvert till inbjudningskorten!
Våran skrivare vill inte under några omständigheter ta några papper what so ever. Så, jag behöver någon med en färgskrivare som vill hjälpa mig skriva ut ca 100 ark 10*15papper!

Alternativt någon som är bra på Dell-skrivare som kan hjälpa mig att smiska igång den vi har
hemma, vi har nya färgpatroner och allt men den vägrar som sagt att mata ut några papper :/ Den bara äter upp dem hela tiden, haha!


Papprena är jättefina i alla fall, naturvita med lite struktur. Bild kommer!

Over and out
Kärlek!

4 kommentarer:

  1. Åååh, jag längtar till din fest och preweddingtjejgrejen!

    SvaraRadera
  2. Jag har tyvärr inte Dell skrivare ^^ och jag bor lite långt bort men i allafall haha.
    Oooowh preweddintjejgrej med massa vin wieee!!

    btw har du tänkt följa den mest klassiska bröllopstraditionen?
    Någonting lånat, något nytt, något gammalt, något blått??

    SvaraRadera
  3. Den traditionen är så amerikaaaaansk! (säger tjejen som vill att pappa lämnar över henne ;P)
    Men visst är det så. Lånat har ju du fixat nu finaste Bex, men resten måste vi fnula på. Ett ämne för prewedding-daten!

    SvaraRadera