tisdag 5 januari 2010

Snart smäller det!

Hoh! Jul och nyår gjorde att jag tog en ganska bra paus från bröllopsplanerna men nu är vi på full rulle igen. Imorgon ska jag och mamma gå igenom gästlistan. Jag har börjat på en design av inbjudningskorten och på torsdag ska vi sätta oss och ringa runt till församlingarna här i Väsby och höra oss för om de olika lokalerna man kan låna. Jag är så pepp!

Jag hittade en jättefin inspiration här på Festfokus.
Jag är inne på att trycka en bred horisontal spetsrand rakt över förstasidan och sen ha en likadan vertikal kant som sticker fram från insidan :) Jag postar ett utkast när jag har lyckats med något jag känner mig lite nöjd med!

Snart blir det mer updates. Jag har fortfarande inte hittat en bra sida att klicka hem smycken ifrån och det börjar kännas som om det är dags, så tipsa på snälla!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar