torsdag 14 januari 2010

Ja, tärnorna?

Vad säger ni om att ha lila klänningar?
Jag vet att Bex är på för hon har redan en klänning uttittad som hon vill ha i alla fall :) Hon påpekade för mig att det kan bli snyggt mot färgtemat med mig i vitt, lila tärnor och så K och bestman i svart. Vad säger ni, kan ni hitta nåt i lila som ni trivs i? Katt är superduperfin i lila och Billie klär i allt, hon får ha en lila sopsäck om hon inte ska överglänsa mig tror jag ;)


Jag måste nog tussa ihop tårtbakerskan med dekoratören förresten, vi borde ha en inför-bröllopsplaneringstjejkväll med glass och vin snart. Ja, det borde vi.

Nu återgår jag till studierna! Önska mig lycka till, jag har inte fått något gjort än idag :P


Kärlek!

7 kommentarer:

  1. Får bröllopssminkösen vara med på tjejkvällen..? *puppy eyes*

    (Ställer för övrigt gärna upp och sminkar brudtärnor, brudgummen och bestman om du vill, killar kan också behöva lite smink på foton!)

    SvaraRadera
  2. Klart du ska vara med! <3
    Perfekt ju! Jag skeppar erbjudandet vidare till dom som är sega och inte tittar här ofta nog :*

    SvaraRadera
  3. Jag är på :D
    Och jag mååååååste verkligen komma till sthlm snart och träffa dig och er. Bööööh!

    SvaraRadera
  4. Jag funderar om du inte skulle skicka design pa klanning och matt hit och prova fa den uppsydd?
    Det ar sa billigt att fa klader uppsydda har! Tyvarr kan du ju inte se tyger da, men hur fel kan det bli med vitt siden ;)

    SvaraRadera
  5. Ja, det måste du ;)
    Och jag kan nog ha lila utan några större problem
    Katt

    SvaraRadera
  6. Lila! Lila! Lila! Lila! Lila! Lila! Lila!

    Möjligt om vi ska kolla så nyanserna inte skär sig? men prewedding stuff ordnar det

    puss å göll

    SvaraRadera
  7. Then Lila tärnor it is!

    PRE_weddingstuff får ni hemskt gärna ta med era alternativ (eller bilder på) och kolla så det funkar :) Huvudsaken är dock fortfarande att ni är bekväma! <3


    Maggie: Det är jävligt sant.. Jag har ju hittat en sida som syr upp i kina och skeppar, men de ska ändå ha 4 lax för det. Var du någon uppfattning alls om vad det skulle kunna kosta..?

    Nu måste jag fan ta tag i att maila ebaysäljaren från UK som har den för halva priset. Håll tummarna!

    SvaraRadera