torsdag 14 januari 2010

Smycken!

Nu har jag gjort några små kollage med smycken jag gillar hittils. Allt är från Art of Adornment, sjukt fin sida som Sanna visade mig. Here goes första halsbandet i kombination med olika örhängen:

#1a

#2a

#3a


#4a


Den sista gillar jag inte lika mycket men det har en så snygg form så jag lockas lite ändå! Det matchar inte riktigt med halsbandet heller..


#5a

Ooooch nästa halsband, som jag inte heller känner mig helt 100 på men formen och detaljerna är så JAG. Ih. Titta!


#1b


#2b



#3b



#4b




Det här armbandet matchar, men egentligen är jag inte helt nöjd med looken faktiskt. Skulle vilja ha mer silver, mindre kantigt.





Ett annat halsband som jag förälskat mig ganska mycket i är det här:



Det kommer från Alchemy Gothic och är så stört häftigt! Det skulle matcha med örhängena också.


Meeen.. Sanna länkade mig till ett annat halsband häromdan som också letade sig in i min intressesfär:


Jag gillar annorlunda design och det här ser bara så SKÖNT och bekvämt ut. Och det är lite enklare och mer åt det klassiska hållet som jag också dras emot. Gnnnnh.


3 kommentarer:

  1. Första kombinationen, tycker jag! Lägg upp en bild på halsbandet vi kollade på igår med? =)

    SvaraRadera
  2. Jag (och Maya) tycker också första kombinationen. Snyggt och annorlunda och elegant utan att vara ott :D

    SvaraRadera
  3. Mmh enda problemet med första kombinationen är att den känns lite för tung för att tillfredställa mig fullkomligt. Huuuum jag måte titta vidaire tror jag.. Eller så bestämmer jag mig för det setet så att jag blir klar nån gång xD

    SvaraRadera