torsdag 14 januari 2010

Planeringsfail as always

Baaah saker blir uppskjuta hela tiden. Nåja, jag har i alla fall lyckats ta tag i att designa inbjudningarna + tackkorten nu och jag börjar bli ganska nöjd! Jag måste googla och dubbelkolla en hel del saker med mamma så att jag inte skriver något tokigt, men själva utformningen är fin so far.

Sneakpeak!

Ah måste prata ihop mig lite med Mr Toastmaster, måste boka platsen osv osv .. vi har hittat en ekbacke utanför en av kyrkorna i Väsby som verkar superfin, så nu ska vi bara ta reda på vad församlingen säger, hur församlingsgården funkar osv, det var det som skulle gjorts denna vecka men ja, livet händer hela tiden. Gah stress. Dessutom har jag massor av skola jag måste ta igen (ja, jag hamnar jämt lite efter eftersom jag är en lat och flummig bohem som inte förstått vikten av självdiciplin än!) så uhrm ja det blir tunt med uppdateringar just nu.

Jag har fortfarande inte hittat någonstans med bra smycken, vilket stör mig enormt. Jag har ett hum om vad jag vill ha och är beredd att klicka hem så fort jag hittar det men det finns ju ingenstans. Antingen är det för tråkigt, vanligt eller så är det alldeles för spexigt och goffigt. Ge mig det perfekta halsbandet med matchande örhängen NU, dumma internet.


Nåja. Att titta på den där gör mig i alla fall lite gladare för det tar smååå babysteg framåt.

Kärlek på er.

4 kommentarer:

  1. Åh, inbjudningskortet ser jättefint och så ER ut, superfint! Ni kommer hinna ska du se =)

    SvaraRadera
  2. Håller med Sanna, korten ser jättefina ut. Väldigt stilrena och helt klart eran stil :)

    SvaraRadera