tisdag 27 oktober 2009

Tärnor!

Nu har jag frågat alla tre och de vill ställa upp!
Här är de underbara brudarna som kommer att få stå ut med min stegrande hysteri, fram till dagen B när de står där bredvid mig när jag blir fru K (vi vet inte vilket efternamn vi ska ta än!). Visst är dom heta?



Okej.. Jag ljög.
Egentligen är de jättevackra alla tre, jag är bara nervös att de skall överglänsa mig på min stora dag. Inte egentligen men lägger man upp fula bilder på sig själv på internet får man stå sitt kast ;)

Bex (i mitten på båda bilderna) uttryckte det bra när hon sa att hon har ett kosmiskt lugn, även om hon kan vara stressad på utsidan ibland. Varje gång vi träffas är det som att stjärnhimlen stannar en stund för att kasta positiv energi omkring sig. Hon är ett energiknippe och har en organisationsförmåga som inte är beskrivbar, dessutom är hon en av få som kan få mig att vara tyst och sitta ned bara genom att titta på mig.

Billie (höger på bilderna) har en annan sorts lugn som når mig på andra plan. När vi ses är det alltid som om det var igår vi träffades, och hon är avslappnad som.. jag vet inte vad. Hon gör mig avspänd och nöjd med mig själv, även när vi pratar om jobbiga, tunga bitar av livet. Hon är dessutom en av de vänner som fått mig att inse att jag duger precis som jag är. För mig är det väldigt stort, och det tror jag att många av er kan relatera till.

Katt (vänster på bilderna) behöver knappast någon beskrivning. Hon är min bästa vän, mitt stöd i allt och den jag faller på när allt annat överger mig. Hon är helt enkelt bäst. Eftersom hon kommer att vara lite småupptagen med att baka vår fina tårta den dagen behövs nog lite backupp från mindre lättstressade tjejjer, som Billie och Bex är. Det blir perfekt alltihopa.


Puss på er, underbaraste underbara.
Såhär fina är de egentligen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar