måndag 12 oktober 2009

Det första inlägget

Nu har vi bestämt oss, i sommar blir det bröllop.
Jag har aldrig lyckats blogga kontinuerligt men nu tänkte jag att jag lika gärna kan uppdatera här som att lägga upp bilder på bilddagboken och spamma ut informationen där.

Nåja. Igår var vi på en kompis bröllop och det var så sjukt kul och avspänt att K blev övertygad om att vi inte alls skall vänta till nästnästa sommar, som han sa förut att han ville. Jag gick med på att vi skulle vänta men i smyg så trodde jag nog att han skulle ändra sig när han fått smälta det hela lite. Frieriet gick ju som ganska fort och plötsligt hade vi bestämt oss för att vi skulle göra verklighet av drömmen, det blev en liten chock för oss när vi insåg att man faktiskt ska genomföra det också. Eller hur man ska säga.

Jag berättade för min familj idag och mamma sa bara "Jag visste väl att det skulle bli så, så jag har redan börjat grovplanera!"

Nåja.
Här kommer ideerna att ta form och bollas med eventuella läsare.. Från scratch där vi är nu, till dagen innan när jag skriver av mig min nervösa ångest.

På vägen kommer säkert beskrivningar av mig, min familj och min älskade fästman Kristoffer. Jag hoppas det blir en spännande resa.

Kärlek.

3 kommentarer:

  1. Jättekul att du startat en blogg för du skriver så bra! Ska bli spännande att följa era bröllopsplaner, jag är så glad för er skull!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kommer läsa jämt, jämt, jämt, allt! Jag känner inte er extremt bra, men ärligt talat så blir jag helt lycklig och rosa av att ni ska gifta er :)

    SvaraRadera
  3. Awh det är så härligt att jag redan på bloggens första dag får så sjukt fina kommentarer <3
    Ni är finast och jag skall uppdatera sönder era stackars ögon som tack för det.
    Kärlek!

    SvaraRadera