torsdag 15 oktober 2009

The Groom

Jag har inte haft tid att posta så mycket nu på ett tag, har en del plugg att ta igen eftersom jag är sämst på att vara ute i god tid. När jag blir stressad blir jag edgy så..
Ikväll har jag och K bråkat. Vi är båda ganska.. passionerade och färgstarka personer så det händer då och då ;)
Sen försonings-myste vi, så jag tänkte att jag skulle ladda upp en bild på temat hur bra jag tycker att min pojkvän är. Den är lite gammal men väldigt talande enligt mig.

Det är K i ett nötskal. Alltifrån det fåniga leendet till en av mina favoritglassorter och varsin sked. Hittar ni en kille som gör sånthär så samla på er honom, är mitt råd här i livet.

Nu ska jag titta på mer Bones innan jag går och sover med min pluggångest. Godnatt, Lila bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar