måndag 12 oktober 2009

Tärnor?!

Jag har tänkt och funderat och man måste ju välja sina tärnor med omsorg. Tjejer som kan lugna en i alla stressiga situationer, som har organisationssinne, och som är jäkligt heta i klänning.. Och med självbevarelsedrift nog att inte försöka överglänsa mig ;P

Det känns onekligen som om jag glömmer någon viktig, men jag har ingen Bästa Kompis som är tjejjig och.. brudtärnig. Jag har dock några i tanke som jag skulle vilja fråga som jag tror skulle passa perfekt, personer som klarar av att hålla mig lugn trots att jag är helt uppåt väggarna och som trivs någorlunda i klänning. Men jag får fundera ett tag till innan jag frågar någon om de vill göra mig den äran tror jag :)

5 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det blir ett svårt val, du har så många snygga tjejkompisar som kan hålla huvudet kallt i stressiga situationer =)

    SvaraRadera
  2. Oj vad svårt! Som sanna säger har du dock inte direkt brist på folk som är snygga i klänning, så det kan nog inte bli anat än bra. : P

    SvaraRadera
  3. Som vanligt är jag nervig att någon ska ta illa upp om jag inte ber dem.. men det är bara jag som är fånig eller hur?

    :O

    SvaraRadera
  4. Ja, det är bara du som är fånig =P Om du frågade mig skulle jag se det som en jättestor ära, men jag skulle absolut inte ta illa upp om du inte gjorde det! Och är det nån som tar illa upp så är det DOM som är fåniga, så det så!

    SvaraRadera
  5. jag kan alltid skylla på att du inte valde mig för att jag öh.. ALDRIG har klänning på xD

    SvaraRadera