måndag 12 oktober 2009

Lite om tårtan..

En av mina bästa vänner drömde en dröm för kanske.. 1 år sedan nu? Den handlade om att hon bakade min bröllopstårta, och sen den dagen har hon helt freudianskt utvecklat en liten thing för att baka fina tårtor så att hon ska vara redo när det är dags. Well.. snart är det dags!

Hon länkade mig till den här sidan för att ge mig lite perspektiv. Först blev jag bara kär i steampunk-tårtorna..



.. men sen fortsatte jag nedåt och tja, vad ska man säga? Jag gillar ironi. Starkt. Det här är verkligen kakironi på hög nivå. Ja.

Jag har good faith i att min kära vän ordnar den perfekta tårtan för mig och K när det är dags, så jag behöver nog inte ens bolla ideer. Hon har känt mig sen jag var 12 tror jag, så det blir nog bra!

Kärlek på er.

1 kommentar:

  1. Haha, helt fantastiska tårtor!

    Det är väldigt kul att du bloggar om bröllopet, ännu roligare att ni ska gifta er, och bäst av allt att ni har hittat varann.

    Många många många grattis och lyckorop fr Lollo

    SvaraRadera